maanantai 11. kesäkuuta 2012

A: ragdoll-kisu :))

Siinä se meijän tuleva kaunotar! Tossa viime viikon alussa äiti tokas, että sillä on kova kissakuume päällä. Ei kestäny kauaa, ku sain sen houkuteltuu koneelle kattoo ragdoll-pentuja. Löydettiin sitten luotettava kasvattaja ja nyt on tää pentu meille tulossa parin viikon päästä. Ja kaiken kukkuraks, tää kissa on  sijotuskissa. Eli saadaan se periaattees ilmatteeks ja meijän olis tarkotus kasvattaa sen 1-2 pentuetta. Tän kissan kasvattaja maksaa meille jokasesta syntyneestä pennusta vähän rahaa ( ruoat jne ). Mutta miettikää nyt, 8 pikkusta kissanpentuu 12 viikkoo meijän talossa! :))) Miten mä vuoden jaksan oottaaa!?

Eli viime viikko meni tosi nopeesti. Olin aika pahassa flunssassa, mut onneks tää nyt alkaa helpottaa. Olin suunnitellu pääseväni salille jo viime viikolla, mut taidan päästä vasta ens viikolla. Nyt on vaa limaa nii helvetisti kurkussa!

Keskiviikkona olis sitte se lääkäri. Äiti äsken masens mua. Mä tiedän, et tää sairaus rajottaa mun työ-mahollisuuksia, mutta äitin mukaa myös kirurgiks on tosi vaikee tai mahoton päästä! Mukavaa.. Nooh, ehkä sitä pitäs alkaa miettii tarkemmin. Tai sitte ei..

Nii ja torstaina sinne lukioon! Olis se ihan kiva tietää, mitä sinne pitää mukaan ottaa.. Mennää mirkan kans samaa matkaa sinne ja varmaa jäädää stadiin pyörii :)) Kattoo nyt löydetäänkö ees perille!

Muttaa sellasta tänäää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti