torstai 31. toukokuuta 2012

M: Fashion - put it all on me, don't you wanna see these clothes on me

Heissan, aikaa on taas kulunut noin viis vuotta, mutta mä aattelin nyt kerranki kirjotella jotai kun on tylsää. No mistäpäs muusta kun vaatteista;) Joka vuosi kun kesä on alkamassa mun tekee mieli alkaa hamstraamaan vaatteita! Hassua, talvisin tätä ongelmaa ei oikeestaan ole, mutta kun kesä lähestyy...
Mä oon keräilly tähän kuvia, minkä tyylisä vaatteita haluaisin löytyvän omasta kaapistani.


Kukkaprinttiä mekoissa, paidoissa, laukuissa, missä vaan! (rakastan tota laukkua, vaikkei se ehkä ihan just mun tyylinen olekaan)


Oon niin ihastunu liukuvärjäykseen. Haluisin ihan hirveesti liukuvärjäyksen hiuksiin, mutta en ehkä kuitenkaan viitti ottaa riskiä näiden mun luonnonblondien kanssa... Oiih nää shortsit olis täydelliset!


Mä oikeestaan vasta vähän aikaa sitten innostuin hameista! Ennen oon vaan pysytelly turvallisesti shortsilinjalla, mut nyt oon alkanu tykkäämään hameistakin. Ostin just eilen elämäni ekan hameen, kuvia varmaankin myöhemmin:)


Ja pitsiä. Mä en vaan pääse yli siitä. Melkeen mikä tahansa mikä on pitsiä tai virkattua kelpaa.


Vähän lisää liukuvärjäystä. Noi on ihanat!


Kukkamekko. Tykkään kukista. Ei varmaan muuta tarvii sanoo :D


Värikkäät housut olis ihan täydelliset kevääseen tai kesäpäiviksi, kun ei ole ihan hellettä. Yhet korallin/vaaleanpunasen väriset mulla jo on, nyt houkuttaa mintunvihreä ja keltainen.


Aah niin ihana! Tätä samaa hametta mä oon itseasiassa koittanut kerran, oli kyllä tosi kivan näkönen, mutta jotenki se ei ihan istunut päälle... Tässä kuvassa toi hame näyttää kyllä tosi nätiltä.


Mistä mä hankin tollasen ison puisen ristikorun?! Oon ettinyt tosi pitkään, mutta ainakaan vielä ei oo sattunut silmään. ( + ihana pitsipaita:)


Ääää nää on nii ihanat! Ja korkeet.. Mutta jotkut tälläset värikkäät korkkarit halusin löytää kesäksi. Ihan kivoja oon jo nähnytkin kaupoissa mutta kun ne kaikki on niin perkuleen korkeita, ettei kävely oikeen niillä tahdo sujua....;) Kiilakorot vois olla yks vaihtoehto.


Mä oon rakastunut hapsuihin! Yks pieni hapsulaukku mulla onkin, mutta tuntuu ettei sinne oikeen mahdu mitään, joten isompi sellanen olis hakusessa. Tykkään myös hirveesti kaikista hapsupaidoista ja muutenki sellasesta "inkkarityylistä" :D


Ja miksei pastellivärit sopisi myös laukkuun. Tää on aika söpö yksilö:)


Kukkahousut! En olis kyllä koskaan osaavani kuvitella, että mä haluisin kukkahousut, mutta nyt on kyllä käynyt niin että mä vähän niinkuin tykkään niistä. Ne vois olla tosi kivan näköset kunhan vaan osaa yhdistää ne muihin vaatteisiin. Ja toi laukku<3


Pitsiä voi myös yhdistää värillisen alusmekon/-paidan alle. Ite ajattelinkin kokeilla tätä mun pitsimekon kanssa, pitää vaan löytää sopiva alusmekko jostain, just joku tällänen keltanen siellä alla vois näyttää aika kivalta:)



Shortseista oon aina tykänny:) Niitä mulla onkin jo jonkin verran, mutta nyt himottais jotkut tälläset söpöstelyshortsit, korkeevyötäröiset shortsit ja ne liukuvärjätyt shortsit.



Ja inkkarityylillä jatketaan vielä - sulkakorvikset.Nää kuvan korvikset on upeet, mutta ite laittaisin ehkä jotkut vähän hillitymmät kuin noi. Pitää vaan eka hankkia korviin reiät!! Sulista tykkään myös paljon kaulakoruissa ja esimerkiks hiuspannoissa; sellanenkin vois olla tosi kiva:)



Viimesenä sitten värikkäät bleiserit. Ne piristää kivasti simppeleitä asuja ja toimivat muutenkin kiireisen päivän pelastajana, ainakin mulla! Farkut ja perus valkonen paita kuulostaa ehkä tylsältä, mutta kun heität vielä päälle värikkään bleiserin, on helppo mutta tyylikäs asu valmis:) Itse haluaisin nyt hirveesti mintunvärisen bleiserin.


Noniin, siinäpä oli! Lyhyesti mun kesätyyli koostuu siis värikkäät vaatteet (housut, bleiserit jne.), hapsut, pitsi/virkatut materiaalit, kukkaprintit, liukuvärjäys ja hameet.
Nyt pitäis vielä vaan miettiä mistä hankin rahat noihin kaikkiin ihanuuksiin :D

Kesätöitä mä oon hakenu parista paikkaa, mutta yhdestäkään en ole saanut paikkaa. Aattelin, että voisin vielä koittaa päästä töihin yhdelle marjatilalle(hakuaikaa sinne on kesäkuun puoleen väliin asti), mutta kuudelta alkava työaika ei erityisemmin innosta...

Nähdään taas joskus, heiheei!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti